پایگاه قرآن و عترت

مدیر وبلاگ: یاسردادخواه

پایگاه قرآن و عترت

مدیر وبلاگ: یاسردادخواه

اخبار

موفقیت هیأت علمی واحد خوی در همایش ملی قرآنی

هیأت علمی واحد خوی مقام دوم همایش ملی قرآنی را کسب کرد. سیدتقی کبیری استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی مقام دوم همایش ملی قرآن کریم و میراث رضوی را که در شهرستان سبزوار برگزار شد کسب کرد.

کبیری اظهار داشت: این همایش در راستای معرفی ابعاد شخصی امام رضا(ع) به جامعه اسلامی و بیان مقام علمی آن حضرت با هدف زدودن تحریفات وارده در مذهب تشیع و ترویج فرهنگ و مذهب تشیع و معرفی فرهنگ ناب رضوی برگزار شد. این استادیار دانشگاه افزود: طبق آمار ارائه شده از سوی برگزار کنندگان این همایش تعداد 114 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که مقاله اینجانب با عنوان امام رضا(ع) و رد تشبیه و تجسم خداوند به صورت سخنرانی ارائه شد.

این همایش با حضور شخصیت های علمی و کشوری، فرهیختگان، دانشمندان، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها، رئیس و معاونان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و روسای دانشکده های علوم قرآنی در دانشکده علوم قرآنی سبزوار برگزار شد.

آشنایی با همایش ها و پژوهش های عترت

در این سایت اخبار و موضوعات مختلف در مورد همایش های عترت قرار داده شده است. ..

http://www.tasnim.ir/tasnim/ 

 

نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در واحد ایلام

کانون قرآن و عترت معاونت فرهنگی واحد ایلام نوزدهمین دوره مسابقات کتبی اساتید و دانشجویان را در ۹ رشته در بخش دانشجویان و در ۴ رشته در بخش اساتید برگزار نمود.

این دوره از مسابقات با استقبال چشمگیری از سوی اساتید و دانشجویان روبرو گردید. در این مقطع حدود 380 نفر شرکت کننده حضور به هم رسانده بودند تا در این عرصه به رقابت با هم بپردازند.

نتایج آزمون متعاقبا از طریق سایت تسنیم به آدرس www.tasnim.ir بادرج کد داوطلبی شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.

اخبار همایش های قرآن و عترت

همایش راز عروج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

همایش راز عروج ویژه دانشجویان زائر عمرده مفرده واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، از سوی کارگروه عمره و ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و همکاری واحد تهران مرکزی با حضور بیش از 500 نفر از دانشجویان متاهل زائر در واحد تهران مرکزی برگزار شد.  ادامه مطلب ...

همایش نماز و خانواده در واحدورامین – پیشوا

همایش یک روزه « نماز و خانواده » ویژه خانواده کارکنان از سوی معاونت فرهنگی و دفتر ستاد اقامه نماز در سالن آمفی تئاتر واحد ورامین –پیشوا برگزار شد  ادامه مطلب ...