پایگاه قرآن و عترت

مدیر وبلاگ: یاسردادخواه

پایگاه قرآن و عترت

مدیر وبلاگ: یاسردادخواه

تجارت شیطان

تجارت شیطان

حضرت عیسی علیه السلام ابلیس را دید که باری را روی پنج الاغ گذاشته است و به جایی می برد، پرسید: این بارها چیست؟

ابلیس گفت: این ها مال التجاره است و دنبال مشتری می گردم.

عیسی علیه السلام گفت: این اموال تجاری چیست؟ 

ادامه مطلب ...

جوان مسیحی مسلمان شد

جوان مسیحی مسلمان شد


نیمه شبی در اطاق خودم که کنار در حیاط منزل آقای حاج شیخ محمد تقی بافقی بود، خوابیده بودم ، ناگهان صدای پائی در داخل حیاط مرا از خواب بیدار کرد من فورا از جا برخاستم . دیدم جوانی وارد منزل شده و در وسط حیاط ایستاده است نزد او رفتم و گفتم شما که هستید و چه میخواهید؟ مثل آنکه نمیتوانست فورا جواب مرا بدهد حالا یا زبانش از ترس گرفته بود و یا متوجّه نشد که من به فارسی به او چه میگویم زیرا بعدا معلوم شد اواهل بغداد و عرب است ولی مرحوم آقای بافقی قبل از آنکه او چیزی بگوید از داخل اطاق صدازد که حاج عباس او یونس ارمنی است و بامن کار دارد او را راهنمائی کن که نزد من بیاید. من او را راهنمائی کردم او به اطاق آقای بافقی رفت .

  

ادامه مطلب ...